ارتباطات یکی از ارکان توسعه گردشگری است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: ارتباطات و روابط عمومی یکی از ارکان توسعه گردشگری است و روابط عمومی این رکن را مدیریت می‌کند.

به گزارش میراث آریا، سیدجواد موسوی در جلسه با هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی که به میزبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و خراسان رضوی به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های ارتباطی دستگاه‌های اجرایی باید در مسیر اطلاع‌رسانی از داشته‌های استان قرار گیرد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی یادآور شد: مشهد همواره مورد تهاجم اطلاع‌رسانی‌های مسموم است که در آستانه مناسبت‌های خاص و ویژه برخی افراد اخباری را منتشر می‌کنند که تصویری نامناسب از مشهد مخابره می‌کند و بر حضور زائران و مسافران در این شهر تاثیر می‌گذارد.

او افزود: با وجود خدمات بسیار ارزنده‌ای که در مشهد و خراسان رضوی به زائران و گردشگران ارائه می‌شود اما آنچه بیشتر مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار می‌گیرد برخی کاستی‌ها و چالش‌هاست.

موسوی گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا ظرفیت‌ها و فرصت‌های ویژه‌ای که در این استان وجود دارد را معرفی کنیم.

او با اشاره به اقداماتی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است، افزود: طی چند سال اخیر ۱۳ خانه تاریخی مشهد احیا و بهره‌برداری شده است و جریانی از توجه به خانه‌های تاریخی ایجاد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران داخلی و خارجی مشهد، این شهر ظرفیت ملی و بین‌المللی برای فروش صنایع‌دستی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1404071801773
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha